poniedziałek, 30 stycznia 2012

Sny ...
Miałam sen , a raczej koszmar ^^
Pan z historii mnie pytał, koszmar dlatego, ponieważ nienawidzę historii ! Na koniec roku miałam 2, a teraz na nowe półrocze mam już 2 jedynki, ale teraz to już się będę uczyć . ;))
Śniło mi się więc, jak pan od historii mnie pytał, ale nie przyśniło mi się jaką ocenę dostanę, miałam przeczucie że mnie spyta, jeszcze miałam sen...
Miałam się nauczyć, ale jakoś mi się nie udało . -,-
Mój sen i przypuszczenia się spełniły i dostałam 1  .;/
Dlaczego akurat te piękne sny się nie spełniają, a takie spełniają ?


5 komentarzy:

  1. No takie życie :)
    Widocznie ktoś na górze chciał Cię ostrzec :P
    A Ty jak zawsze zamiast się uczyć to na kompa :P
    Ale sny które są piękne nie spełniają się gdyż całe nasz życie jest cudne :) To że żyjemy to jest warte każdego grosza :>
    A zaś te złe spełniają się bo co by to było za życie , w którym nic się nie dzieje ? Dlatego dzięki porażkom czy jedynką uczymy się na nich :)
    Życzę szczęścia z nauką :P
    I oby mniej pał :)
    Pozdrawiam !

    PS ZAJE*ISTY BLOG !! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. No cóż.
    Ty nie dostajesz jedynek tylko po prostu płot budujesz ^^
    Fajny blog ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak ja mówi moja koleżanka z Klasy Malina. Ty nie dostajesz jedynek ty po prostu płot budujesz potem przyjdzie czas na Dom budę i furtkę. Tak jak mój kolega, wybudował nieziemski płot. Co do snu to ja mam prawie same na jawie grrr

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny post i bardzo ciekawy blog :)
    zapraszam do mnie ;) http://jazdakonnaiwiatr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń