poniedziałek, 13 lutego 2012

Dziwne... ?
Moje 2 przyjaciółki lubią mówić , że 2 się w kimś zakochała.
i ostatnio (K) zaczęła mi mówić w kim ja . ;x
No to ja i (N) zaczęłyśmy jej też tak mówić , na początku nic nie mówiła , tylko miała dziwny uśmiech . :D
No to zaczęłyśmy podejrzewać, że może naprawdę jej się podoba. 
Ten chłopak chodzi do 1 gim. tak jak my, wyglądem ujdzie, ale charakter trochę dziecinny . ;D
W środę po lekcjach, ja z moją koleżanką Kamilą wyszłyśmy ze szkoły. Stałyśmy przed nią jakiś czas, bo busa do domu miałyśmy dopiero o 15.00, a lekcje skończyłyśmy o 14.40, a przystanek jest koło szkoły. No i za nami stał ten chłopak, razem z jego kolegą. 
No i ten chłopak zaczął coś mówić ,takim ... Piszczącym głosem :D
Serio, to wyglądało jak.. xD Potem ten jego kolega też zaczął tak gadać . A ja się tak obracam i się patrzę na nich (wtf?) A ten chłopak się na mnie patrzy i "No, ej ... Aruś cicho" A sam tak mówił ...
Albo 2 raz, w piątek, przed w-fem, miałam zwolnienie z moją koleżanką Pauliną, poszłyśmy do takiej tablicy z pozdrowieniami. Ja wzięłam markera, tej mojej przyjaciółce, której ten chłopak się "podoba" ;)
Przyszedł ten chłopak i zapytał się mnie czy może pożyczyć, ja powiedziałam , że muszę się zastanowić, potem zaczął prosić , więc powiedziałam że za chwilę . 
Napisałam literę "D",a on "już?"
Nie...
Napisałam "Dla", a on "już ?"
Myślałam, że jak jeszcze raz coś powie, to mu chyba coś zrobię, serio . :D
Dobrze, że chociaż podziękował .;) Ale mniejsza z tym. Potem wzięłam mu tego pisaka i powiedziałam tej przyjaciółce. 
Ale nie zareagowała za bardzo. ;) Potem na w-fie siedziała na ławce i się nim cały czas bawiła ... ^^ Przypadek ? ;)


4 komentarze:

  1. haha rozwaliło mnie to "cicho Aruś" :D
    haha , może się mu podobasz ? ;)) xD
    Nawet jak się tej twojej przyjaciółce ten chłopak nie podoba, to jak jej tak zaczniecie mówić i o nim gadać, to rzeczywiście , jeśli jej się nie podoba, to zacznie . :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety do chłopaków potrzebna jest instrukcja obsługi xD Nie sugerujcie, że może się mu podoba bo każdemu może chodzić o coś innego np ubiór itp ;p

    OdpowiedzUsuń