czwartek, 9 lutego 2012

Skate 
Mi ogólnie podoba się jak ktoś ubiera się w stylu skate.
Jak ktoś jeździ na desce i wgl . ;D
No, ogólnie skate mi się bardzo podoba.
Wolę jak ktoś się ubiera tak niż np. Emo, chociaż do emo nic nie mam .;)
Do mojej szkoły chodzi bardzo dużo skate ;)
Zależy , czy do kogoś to pasuje , bo jak nie to porażka ,ale przeważnie pasuje i ogólnie mi się to podoba ; )
A wy ? Co o tym myślicie ? ;)


A co sądzicie to tych butach ?  Mi się podobają i sama mam te z fioletowymi sznurówkami . ;)



4 komentarze:

  1. ja uwielbiam wszystko co się wiąże z deską . :D sama chcę się nauczyć jak bd cieplej . ;d
    a te buty są świetne . ;)


    fajny blog . obserwuję i zapraszam do mnie . xd

    OdpowiedzUsuń
  2. no całkiem fajny blog .; )

    zapraszam do mnie; http://aleksandra-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Po pierwsze to jak już coś to nie emo tylko Scene. Emo to jest gatunek muzyki. Nie pytaj mnie skąd to wiem. Skate mi się tak sobie podoba bo do mnie to wgl. nie pasuje ale buty są spoko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Te fioletowy buty są zajebiste . <3333
    Dasz mi ? :D
    Mi też sie podoba skate, emo też jest git, ale jednak nie przebija .;))

    OdpowiedzUsuń