poniedziałek, 13 lutego 2012

Szpan .
Kompletnie nie rozumiem ludzi, którzy palą i piją dla szpanu ... 
A znam kilka takich osób, które myślą, że przez to są cool itd. a wcale nie są . 
No bo bez przesady, jak ktoś komuś proponuje żeby zapalił, a on się boi że go wyśmieją, to bierze, ale moim zdaniem wystarczyło by zwykłe spier*laj. ;]

Ja nigdy nie chciałam palić, nie chcę i mam nadzieję że nie będę.
Mnie np. nie kręci takie coś jak ktoś pali, pije itd. 
Ktoś nie lubi palić, a pali żeby się komuś przypodobać. 
Jeśli ktoś chce się komuś podobać , to tylko takim jakim się naprawdę jest, a nie udawać kogoś innego bo potem można tego żałować do końca życia. 


2 komentarze:

  1. Ja też .;// Przecież taki szpan jest żałosny -,-

    OdpowiedzUsuń
  2. Hah u mnie cała szkoła pali. Ja nie po prostu ludzie którzy palą jest po prostu to czuć itp

    OdpowiedzUsuń